Vores viden - jeres succes
Offentlige indkøb er et stort og gennemreguleret retsområde, og faldgruberne for både tilbudsgivere og ordregivere er mange. Samtidig er det et retsområde i konstant forandring på grund af den stadige udvikling i både lovgivning og retspraksis. Opdateret viden kan derfor hurtigt blive en mangelvare.
I BESTBID.DK er vi altid opdateret på den seneste lovgivning og retspraksis om offentlige indkøb, og vi deler meget gerne vores specialiserede viden med jer. På den måde bidrager vi nemlig til at skabe stærke kommercielle samarbejder mellem det private erhvervsliv og den offentlige sektor.
Nedenfor kan I læse mere om, hvordan vi kan gøre jer klogere på offentlige indkøb i teori og praksis, så vores viden bliver jeres succes.
-
Oplæg for virksomheder
Lær om udbud i både teori og praksis. Opdag mulighederne for netop jeres virksomhed og bliv klar til at deltage i og vinde flere offentlige udbud.
-
Oplæg for ordregivere
Gør medarbejderne klogere på udbudsregler og retspraksis og lær, hvordan I håndterer ordregiverens mange praktiske udfordringer.
-
Gratis telefonhjælp
Ring til os, hvis I har et generelt spørgsmål om indkøb, udbud eller kontrakter. Vi fortæller gerne om ret og rammer, og det er helt gratis!
-
Gratis nyhedsmail
Vores gratis nyhedsmail holder dig opdateret. Her kan du læse de seneste nyheder og vores egne spændende artikler om indkøb, udbud og kontrakter.
Oplæg for virksomheder med fokus på at blive klar til offentlige udbud
Er jeres virksomhed klar til at tage det næste skridt og deltage i offentlige udbud? Vil I gerne forstå udbudsreglerne og lære hemmelighederne bag et vindende tilbud? Som eksperter i udbudsret og indkøbsprocesser i praksis tilbyder vi skræddersyede oplæg, der klæder jer på til succes i offentlige udbud.
Hvad kan I forvente?
Vores oplæg er designet til at give jer en omfattende forståelse af både de juridiske aspekter og de praktiske trin, der kræves for at udarbejde et konkurrencedygtigt tilbud. Oplægget skræddersyes til at opfylde jeres konkrete ønsker. Her er dog et forslag til en agenda:
Indsigt i udbudsreglerne: Vi giver jer en grundig indsigt i de udbudsregler, der gælder på jeres område, så I lærer, hvordan I kan sikre compliance.
Praktiske strategier: Vi lærer jer de bedste metoder til at skrive et tilbud, der skiller sig positivt ud, og som på bedste vis opfylder alle ordregiverens krav og kriterier.
Erfaringer fra virkeligheden: Vi giver jer indblik i konkrete eksempler og case studies, der viser, hvordan andre virksomheder har opnået succes med deres tilbud.
Q&A session: Afslutningsvis får I mulighed for at stille spørgsmål og få rådgivning om jeres specifikke udfordringer og behov.
Hvorfor vælge BESTBID.DK som oplægsholder?
At deltage i offentlige udbud kræver både juridisk viden og praktiske færdigheder. Ved at kombinere disse to elementer i vores oplæg, giver vi jer en komplet værktøjskasse til at navigere i udbudsprocessen og øge jeres chancer for succes. Med vores hjælp kan I undgå de typiske faldgruber og positionere jer stærkt i konkurrencen.
Oplægget kan holdes på dansk eller engelsk og kan holdes som et fysisk eller et virtuelt møde. Det vigtigste er, at I får opfyldt jeres behov og ønsker. Den vejledende samlede pris for et indledende møde, forberedelse og afholdelse af oplægget af cirka 1 ½ times varighed er 8.000 kr. eksklusiv moms og transportudgifter (fraregnes ved virtuelt møde). Oplæggets indhold, varighed og pris fastlægges endeligt ved aftaleindgåelsen.
Kontakt os
Er I klar til at tage skridtet mod større succes i offentlige udbud? Kontakt os i dag og book et oplæg, der kan gøre en forskel for jeres virksomhed. Så sørger vi for, at I er godt rustet til at vinde jeres næste udbud.
Oplæg for ordregivere med fokus på optimering af indkøbsprocessen
Er I en offentlig ordregivende myndighed, der ønsker at styrke jeres forståelse af udbudsreglerne og den tilknyttede retspraksis? Og leder I efter praktiske råd til at håndtere de mange udfordringer, der altid opstår i forbindelse med gennemførelsen af et indkøbsprojekt? Med afsæt i vores ekspertise i udbudsret og store erfaring med udbudsprojektledelse tilbyder BESTBID.DK skræddersyede oplæg, der hjælper med at optimere jeres indkøbsprocesser.
Hvad kan I forvente?
Oplægget tilpasses jeres organisation og indkøbsmønstre og fokuserer på både de juridiske og praktiske aspekter af udbudsprocessen. Se dette forslag til en agenda:
Grundig gennemgang af udbudsregler: I får en detaljeret gennemgang af de gældende udbudsregler og retspraksis, der tager udgangspunkt i jeres vidensniveau. Ønsker I en dybere redegørelse for særlige udbudsretlige emner, kan det selvfølgelig aftales.
Praktiske råd og strategier: Vi gør jer klogere på, hvordan I håndterer de udfordringer, som offentlige ordregivere oftest støder ind i under indkøbsprocessen, fra det forberedende analysearbejde og helt frem til kontraktens idriftsættelse.
Erfaringsbaserede eksempler: Her gennemgår vi konkrete case studies og eksempler, der viser, hvordan andre offentlige myndigheder har håndteret lignende udfordringer.
Effektiv projektstyring: Vi giver jer indsigt i metoder, der sikrer, at jeres udbudsprojekter drives frem i den rigtige retning, så I både overholder lovgivningen og de aftalte frister.
Q&A session: Her får I mulighed for at stille spørgsmål og få specifik rådgivning om jeres unikke udfordringer og behov.
Hvorfor vælge BESTBID.DK som oplægsholder?
Viden er nøglen til succes. Det gælder også for offentlige indkøbere, hvis opgaveløsning kræver en alsidig viden om både udbudsjura og projektledelse og mange ting derimellem. Vores oplæg har en helhedsorienteret tilgang, hvor I lærer om de udbudsjuridiske rammer og begrænsninger samtidig med, at I får brugbare råd om, hvordan I som projektledere kan komme godt i mål med jeres udbudsprojekter - til tiden og med de rigtige vindere.
Oplægget kan holdes på dansk eller engelsk og kan holdes som et fysisk eller et virtuelt møde. Det vigtigste er, at I får opfyldt jeres behov og ønsker. Den vejledende samlede pris for et indledende møde, forberedelse og afholdelse af oplægget af cirka 1 ½ times varighed er 8.000 kr. eksklusiv moms og transportudgifter (fraregnes ved virtuelt møde). Oplæggets indhold, varighed og pris fastlægges endeligt ved aftaleindgåelsen.
Kontakt os
Er I klar til at forbedre jeres indkøbsprocesser og styrke jeres compliance? Kontakt os i dag og hør, hvordan vores viden kan gøre en forskel for jeres daglige arbejde.
Har I travlt? Vi er klar med svar
Bare rolig - Eksperthjælpen er kun et telefonopkald væk.
Er I en privat virksomhed eller en offentlig ordregiver, og har I et udbudsretligt spørgsmål af mere generel karakter, så ring til os. Vi kan sandsynligvis hjælpe jer videre med det samme.
BESTBID.DK er bygget på mere end 15 års juridisk erhvervserfaring, og heraf mere end 10 års erfaring med gennemførelse af utallige udbudsprojekter for nogle af Danmarks største ordregivere. Vi kender med andre ord den praktiske udbudsverden indefra, og derudover er vi hele tiden opdateret på den seneste udvikling i lovgivning og retspraksis. Derfor kan vi ofte besvare jeres spørgsmål med det samme, når I ringer til os.
Med telefonhjælpen svarer vi på generelle og afgrænsede udbudsretlige spørgsmål. Hvis en besvarelse af spørgsmålet kræver, at vi tager stilling til en sags konkrete omstændigheder, anbefaler vi, at der indgås en rådgivningsaftale. I så fald orienterer vi herom.
Ring til os mandag til torsdag fra 9.00 - 16.00 eller fredag fra 09.00 - 15.00.
Telefonnummeret er (+45) 24661754
I er også velkomne til at kontakte os ved at bruge kontaktformularen herunder. Vi besvarer jeres henvendelse hurtigst muligt og lover at vende tilbage inden for 24 timer.
Vi holder dig opdateret
Vil du være blandt de første til at få opdateringer om ny lovgivning, retspraksis og tendenser inden for indkøb, udbud og kontrakter? Så tilmeld dig vores gratis nyhedsmail i dag!
Som abonnent på vores nyhedsmail får du regelmæssige opdateringer direkte i din indbakke, når der sker nyt inden for dette komplekse og vigtige retsområde. Vi holder dig opdateret med de seneste ændringer i lovgivningen, vigtige retsafgørelser og andre relevante nyheder, der har betydning for jeres arbejde som virksomhed eller ordregiver. Herudover kan du også læse vores egne dybdegående artikler om udvalgte emner inden for indkøb, udbud og kontrakter.
Nyhedsmailen udsendes hver anden uge og indeholder kun relevant fagligt indhold. Tilmeld dig nedenfor ved at indtaste din e-mailadresse og bekræft dit samtykke i den e-mail, som vi sender til dig. Mange tak!